Vesti | PARTNER Research Solutions
March 3, 2015

Kakva je korist i čija je odgovornost za potrošenih 500 miliona evra u srpskom marketingu?

Marketing je u Srbiji nesumnjivo značajan deo poslovne prakse. Ukupni godišnji budžet premašuje 500 miliona evra, što marketing svrstava u veoma ozbiljne poslovne delatnosti. -Veliki broj […]
January 29, 2015

Istraživanja koja menjaju praksu u oglašavanju

Novi koncept investiranja u print oglašavanje, pay-per-(ad)contact, zasnovan na jedinstvenim istraživanjima čitanosti oglasa i strukturi čitalaca oglasa u štampanim medijima, kao i kontinuiranom praćenju reklamnih aktivnosti […]
November 16, 2014

Reklamiranje (ni)je multiplikator privrednog razvoja

Objavljeno u novembarskom broju magazina CorD Stara je dilema koliko reklamiranje realno ubrzava potrošnju, pa tako i obrt kapitala, ili je tek „nužno zlo“, kojim se […]
October 13, 2014

MEIn.Print – Indeks efikasnosti novina i časopisa

MEIn – Media Effectiveness Index je nov, jedinstven program nezavisne agencije za istraživanje tržišta Partner Research Solutions, a MEIn.Print je jedan od modula ovog naprednog servisa […]
June 25, 2014

Istraživanje efikasnosti outdoor medija

Efikasnost oglašavanja u prostoru (outdoor, OOH) u našim uslovima i dalje ostaje na nivou nepouzdane vremenske prognoze. Merenje televizijskog auditorijuma, nekada izrazito dominantnog, naučilo nas je […]
June 22, 2014

Budget Guardian ili Kako optimizovati marketing budžet

Smisao istraživanja tržišta je prikupljanje važnih informacija za potrebe efikasnog nastupa na tom istom tržištu. Osnovni faktori uspeha su: (a) proizvod i njegov komercijalni potencijal i […]