Vesti | PARTNER Research Solutions
June 18, 2015

Otklonjene prepreke za razvoj digitalnog oglašavanja

Ponovno otvaranje pitanja tačnosti merenja gledanosti TV programa, uz „otrežnjenje“ u pogledu dugo važećih podataka o čitanosti štampanih medija u Srbiji, otvara prostor za redefinisanje strategija […]
June 15, 2015

(Prava) Istina o čitanosti štampanih medija

Svi koji su zainteresovani za štampane medije, izdavači, čitaoci i oglašivači, dobili su prošle nedelje vrlo zanimljivo objašnjenje smanjenja uticaja štampanih medija, pa i drastičnog smanjenja […]
May 15, 2015

Oglašavanje u štampanim medijima – 16% više nego u martu

600 miliona dinara je vrednost objavljenih oglasa u aprilu (prema zvaničnim cenovnicima), 16,59% više nego martu. Najviše oglasa objavljeno je u Blicu 15,38%, Kuriru 13,32%  i […]
May 6, 2015

Poslovna tribina u Nišu: Realni marketing – unapređenje prodaje u realnim tržišnim uslovima

Da li marketing „samo“ kreira tražnju ili je odgovoran za rezultate prodaje? U kriznim vremenima ova dilema ne postoji. Uspeh marketinga se meri ostvarenim prihodom od […]
April 14, 2015

Efikasnost investiranja u marketing

Intervju s Miroslavom Šutićem, direktorom agencije Partner, objavljen u magazinu CorD, aprila 2014. Budžet za marketing je manji nego ranije, ali je veći problem što i […]
March 3, 2015

Vreme je za ROI – Novi pristup planiranju i oceni efikasnosti budžeta za marketing

Krizna vremena zahtevaju novi pristup upravljanju budžetom za marketing. Return on Investment (ROI), odnosno opravdanost ulaganja, postaje imperativ marketinških akcija. Može li se unapred znati koja […]