Vesti | PARTNER Research Solutions
January 15, 2016

Novi pogled na marketinška istraživanja – Seminar, 19. februar

Jednodnevni seminar, Beograd, 19. februar Ponašanje potrošača se ubrzano menja. Novo „čitanje“ potreba i očekivanja, ali i novo „čitanje“ kanala i metoda komuniciranja, danas su najveći […]
August 6, 2015

Kako čitati različite rejtinge stranaka? Da li je rejting SNS-a 51% ili 42%?

Iz meseca u mesec mediji prenose istraživanja agencije Faktor plus, koja nas uveravaju da je rejting SNS-a “zakovan”na 50%, da je rejting SPS konstantno blizu 10%, […]
August 6, 2015

Podrška ESOMAR-a razvoju istraživanja u Srbiji

ESOMAR je najveća svetska asocijacija profesionalnih istraživača. Danas ima 4.900 članova iz 130 zemalja. Pored kongresa, konferencija, edukacija, radionica, ESOMAR se bavi i promocijom istraživačke industrije, […]
August 6, 2015

Čitanost štampanih medija u Srbiji – juli 2015.

U odnosu na juni, štampani mediji su u julu imali u proseku 6% manje čitalaca. Najveći pad čitanosti imaju dnevne novine, u proseku 7,6%. Ipak, redosled […]
June 23, 2015

DIY Marketing radionice – Uspeh na tržištu u tri koraka

Krizna vremena traže brža i efikasnija rešenja. Na DIY Marketing radionicama govorimo o: Koje informacije utiču na uspeh poduhvata Kako doći do potrebnih informacija Kako tumačiti […]
June 18, 2015

Čitanost štampanih medija u Srbiji – maj 2015

Najčitanije novine u maju bio je opet Blic, ali je cena za 1.000 njegovih čitalaca tek na 5. mestu top liste. Na prvom mestu liste cena […]