Istraživanju tržišta treba detaljno pristupiti i treba ga prvo isplanirati. U samom procesu kreiranja istraživačkog plana ima raznih izazova, u svim fazama, ali relevantan odgovor na pitanje koje je postavljeno na početku daje jedino dobar uzorak ispitanika.
Naša istraživačka radionica daje jasan i konkretan odgovor na to pitanje, tako da svako može jednostavno da ga primeni u praksi.
Naš je fokus na: praktičnim, brzim, preciznim i savršeno efikasnim istraživanjima. To su istraživanja koja rešavaju konkretni poslovni problem: opravdanost i isplativost preduzetničke ili marketing ideje.
U takvim istraživanjima pouzdanost u mnogo većoj meri zavisi od jasno postavljenog cilja, jasno definisane populacije i precizno kreiranog upitnika.
Loš istraživački plan daće jednako loše rezultate i na 100 i na 1.000 ispitanika. I obrnuto. Dobar plan istraživanja daje veoma jasan pregled već na prvih 100 ispitanika.
Svakih sledećih 100 ispitanika samo izoštrava sliku i dodaje finese.
To, naravno, podrazumeva da ispitanike iz naše populacije biramo sasvim slučajno, a ne kako nam je najlakše.
Ali, to je već opšte mesto.
Nije stvar u veličini, nego u dobroj pripremi.