Ako ste marketing menadžer ili preduzetnik sigurno ste se našli u situaciji da sami organizujete istraživanje tržišta.
Tim Agencije Partner Research Solutions podeliće sa vama veštine koje će vaša istraživanja učiniti efikasnim i pouzdanim, bez velikih napora i troškova.
1. Kako se definiše ciljna grupa?
2. Da li je nova poslovna ideja potrošačima prihvatljiva?
3. Da li je nova poslovna ideja isplativa?
Odgovor na prvo pitanje dobija se u dve faze:
Osnovni profil se postavlja analizom predmeta istraživanja, a definitivni profil se potvrđuje izvođenjem istraživačkih tehnika.
Odgovor na drugo pitanje dobija se na fokus grupama.
Odgovor na treće pitanje dobija se anketiranjem potrošača.
Kotizacija: 12.000 dinara + PDV
* Moguće učešće na jednoj od radionica – 7.500 dinara + PDV
** Popust 20% za drugog (ili više) učesnika Radionice iz istog preduzeća
Prijave: info@p-rs.rs
Informacije na tel. 069 130 6784 – Danijela
Prvi dan, 15. maj 2018.
1. Kako definisati predmet istraživanja?
2. Kako regrutovati ispitanike?
3. Kako napraviti efikasan vodič (scenario) za rad sa gupom?
4. Kako se odvija proces rada sa grupom?
5. Studija slučaja: analiza prihvatljivosti nove poslovne ideje.
14:00 do 17:00
Radionica: plan istraživanja – izrada vodiča – rad sa grupom – zaključivanje.
• Predavač: Tamara Ilić Petrović, direktorka agencije Vivid
Drugi dan, 15. maj 2018.
10:00 do 13:00
1. Kako definisati predmet istraživanja
2. Kako definisati dobar uzorak
3. Kako napraviti efikasan upitnik
4. Kako se organizuje proces prikupljanja podataka
5. Kako se odvija proces analize podataka
6. Studija slučaja: analiza isplativosti nove poslovne ideje
14:00 do 17:00
Radionica: plan istraživanja – izrada upitnika – anketiranje – zaključivanje.
• Predavač: Miroslav Šutić, direktor agencije Partner Research Solutions
*Radionice uključuju u rad sve učesnike koji postavljaju pitanja, raspravljaju o ponuđenim stavovima, predlažu rešenja, kandiduju svoje teme i istraživačke ideje, neposredno kreiraju instrumente i učestvuju u radu grupnih diskusija. Ceo proces je ilustrovan na istraživačkom problemu koji ponude učesnici radionice.
Miroslav Šutić
direktor agencije Partner Research Solutions
25 godina rada u istraživačkoj industriji u domaćim i međunarodnim projektima
Predstavnik svetske asocijacije ESOMAR u tri mandata
Predsednik Asocijacije istraživača Srbije
Predsedavajući 5 medjunarodnih istraživačkih konferencija
Član Srpske asocijacije za marketing, SEMA
Registrovani Project Manager u projektima Svetske banke
Autor više stotina članaka, priloga, analiza
Gostujući predavač na Ekonomskom fakultetu, FON-u, Megatrendu
Tamara Ilić Petrović
direktorka agencije Vivid
15 godina rada u oblasti kvalitativnih istraživanja (fokus grupe, radionice, etnografska istraživanja)
– Primena kvalitativnih tehnika u samostalnim istraživanjima
Kotizacija: 12.000 dinara + PDV
* Moguće učešće na jednoj od radionica – 7.500 dinara + PDV
** Popust 20% za drugog (ili više) učesnika Radionice iz istog preduzeća
Prijave: info@p-rs.rs
Informacije na tel. 069 130 6784 – Danijela