Ima li milenijaca (milenijumaca…) u Srbiji?! Ima! Njih 800.000.
O pripadnicima generacije Y u Srbiji (MillennialsSerbia) bilo je reči prošlog petka na seminaru Novi pogled na marketinška istraživanja. Predstavljeni su ekskluzivni rezultati dela istraživanja koje je obavila agencija Partner RS, a predstavnik agencije Homepage izneo je moguće efikasne pravce i načine komunikacije s ovom naročitom ciljnom grupom.
Kraj Seminara začinjen je dinamičnim panelom u kom su ovu temu dodatno osvetlili: Tamara Ilić Petrović, direktor Vivid Research, stručnjak za kvalitativna istraživanja, zatim Tatjana Mamula, direktor MASMI, dr Dragan Stanojevič, sociolog, Miloje Sekulić, suosnivač i PR-direktor Homepage i Narcis Selimić, suosnivač i pomoćnik direktora Partner Research Solutions.
Ovde možete da vidite kompletnu prezentaciju istraživanja MillennialsSerbia.
Ovde je video snimak prezentacije i panela. Za live streaming Seminara zahvalnost ide ekipi specijalizovane agencije StrimTim i novom digitalnom pokretu #novaenergija.