Živimo u svetu marketinga i svi smo svesni činjenice da sudbina proizvoda i usluga određuje sudbinu firme. Međutim, svi znamo i da marketing bez suštinskog poznavanja potreba kupca ne donosi profit.
Oni koji se bave marketingom iz iskustva znaju da je na ponašanje kupca moguće uticati. Znaju i ciljnu grupu kojoj prodaju proizvod ili uslugu, ali i to da povećanje prodaje nije samo kreativan posao.
Gomilu podataka koje kompanije poseduju (big data) treba sagledati i analizirati tako da ih kreativni tim može jednostavno upotrebiti i pretvori u sadržaj koji će potrošače učiniti zadovoljnim i lojalnim. Bitno je i uvećati broj potrošača. Ovo je pravi izazov za svakoga, a istraživači su tu da ljudima u marketingu ovaj izazov olakšaju.
I vi i mi živimo u svetu marketinga. Vi donosite odluke koje odredjuju sudbinu proizvoda i usluga, pa tako i sudbinu vaše firme. Mi vam u tome pomažemo, baveći se Vašim kupcima, posebno onim aspektima koji će vam omogućiti veći uticaj na njihovo ponašanje.
Domen rada današnjeg Consumer Behavior analitičara
je čitav proces potrošnje: od prve inicijacije do posvećenog i lojalnog klijenta.
Vi verovatno imate podatke koliko ih je (big data), mi vam pomažemo da sagledate ko su oni, kako su došli i da li će ostati. Tako ćete znati kako da ih učinite zadovoljnijim, lojalnijim i još većim potrošačima. Tako ćete pouzdano znati i kako da privučete nove kupce. Mi vam obezbedjujemo Consumer Insight, vi nove „uvide“ pretvarate u novi prihod.
Prethodne decenije su istraživače pretvorile u „ribare ljudskih duša“. Istraživačke tehnike su evoluirale, metode su postale neslućeno raznovrsnije i efikasnije, ali najveća promena se dogodila u domenu „finalnog proizvoda“. „Skeniranje“ potrošača je danas samo deo celog procesa. Završni proizvod „istraživanja“ je danas „razumevanje“ (Insight) funkcionisanja potrošača do najdelikatnijih „pokretača“ njegovog konkretnog ponašanja – Consumption Behavior Analysis. Kada otkrijemo zašto potrošač radi (oseća) to što radi (oseća), onda marketingašima dajemo moćne argumente kako da utiču na čitav tržišni proces i efekte podignu na potpuno novi nivo.
Nekadašnji istraživači danas postaju najveći oslonac
u kreiranju i realizaciji akcija na tržištu.
Prijavite se na našu narednu radionicu 7. i 8. juna u Beogradu:
Upotreba SPSS-a u samostalnom istraživanju tržišta.
2 Comments
Analiza ponašanja kupaca je postalo od ključne važnosti pogotovo u domenu internet prodavnica. Dubljom analizom ponašanja kupaca – posetilaca, možemo pronaći mnoge greške u prodajnom levku koji je napravljen.
Svi mi kupujemo emocijom, zato je bitno da svi koraci u kupovini budu sinhronizovani.