Kao istraživač koji prati srpske (i komšijske) izbore već 28 godina s punim pokrićem tvrdim da nikada ovoliko diletantskog ponašanja nisam video ni na jednim izborima […]
Svaka pomisao na komunikaciju, iako je naš fokus na onoj motivacionoj, pokretačkoj, obavezuje nas da se osvrnemo na fenomen „globalnog sela“, bez koga nije moguće […]
Misterija uzorka Koje god pitanje da postavimo, moramo imati bar 100 odgovora da bi rezultat istraživanja tržišta imao statističkog smisla. Dakle, na pitanje koje dnevne novine […]
Ono što mene, kao čoveka koga ceo život okupiraju mediji, marketing i istraživanje tržišta, posebno uzbuđuje kada govorimo o digitalnom okruženju, jeste činjenica da se oglašavanje na […]
Neizvesnost prilikom pokretanja posla najprisutnija je u preduzetništvu. Nikad nismo dovoljno sigurni da je ideja dobra, da će planirana sredstva za investiciju biti dovoljna, da će […]
Ponovo izbori. Mnogi su uvereni da je to zlatno vreme za marketingaše. Ništa nije dalje od istine. Političari su veštinu obmane doveli do savršenstva. To važi […]